Mniej widzów "Sanatorium miłości", ale TVP 1 pozostaje liderem
TVP 1, pokazując "Sanatorium miłości", był liderem rynku (fot. TVP)
Drugą edycję reality show "Sanatorium miłości" oglądało w TVP 1 średnio 3,31 mln widzów - o 193 tys. mniej niż pierwszą rok temu.
Telewizyjna Jedynka pokazywała program od 5 stycznia do 8 marca w niedziele o 21.15 (finał o 20.15). Emitując "Sanatorium miłości", TVP 1 miał średnio 22,09 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział Polsatu wynosił 9,92 proc., TVN - 6,35 proc., a TVP 2 - 3,91 proc. W grupie komercyjnej również prowadziła Jedynka, zdobywając 14,54 proc. udziału.
TVP 1 z reklam wokół "Sanatorium miłości" - według danych cennikowych - uzyskał 8,4 mln zł. Pierwszą edycję reality show w zeszłym roku oglądało w TVP 1 średnio 3,5 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 10.03.2020)