Dział: RADIO

Dodano: Marzec 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio

W ramach porozumienia funkcjonuje serwis Iloveradio.pl (screen Iloveradio.pl)

Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio, zrzeszającego nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego.

Polskie Radio było współzałożycielem porozumienia w 2017 roku. Publiczny nadawca poinformował pozostałych członków (Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i Grupę ZPR Media), że rezygnuje z dalszego uczestnictwa w tym przedsięwzięciu.

Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia, pytana o powody wycofania się z porozumienia, stwierdza tylko: - Każda organizacja i firma ma prawo do podejmowania autonomicznych decyzji o dobrowolnym udziale w zrzeszeniach i stowarzyszeniach branżowych.

W ramach porozumienia I Love Radio działa serwis Iloveradio.pl. Stowarzyszenie organizuje charytatywny blok w Dniu Radia i eventy dla agencji mediowych.

Galeria: Orły 2020

(KOZ, 09.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.