Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio
W ramach porozumienia funkcjonuje serwis Iloveradio.pl (screen Iloveradio.pl)
Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio, zrzeszającego nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego.
Polskie Radio było współzałożycielem porozumienia w 2017 roku. Publiczny nadawca poinformował pozostałych członków (Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i Grupę ZPR Media), że rezygnuje z dalszego uczestnictwa w tym przedsięwzięciu.
Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia, pytana o powody wycofania się z porozumienia, stwierdza tylko: - Każda organizacja i firma ma prawo do podejmowania autonomicznych decyzji o dobrowolnym udziale w zrzeszeniach i stowarzyszeniach branżowych.
W ramach porozumienia I Love Radio działa serwis Iloveradio.pl. Stowarzyszenie organizuje charytatywny blok w Dniu Radia i eventy dla agencji mediowych.
(KOZ, 09.03.2020)