Były szef redakcji Chip.pl został copywriterem w Monday PR
Konstanty Młynarczyk, były naczelny Chip.pl, zaczyna pracę w Monday jako copywriter (fot. Facebook/Monday)
Konstanty Młynarczyk, były redaktor naczelny serwisu Chip.pl, został copywriterem agencji Monday PR.
Młynarczyk pracę w Chip.pl zakończył w lutym br. Po tym, jak w 2017 roku wydawnictwo Burda Media zamknęło polską wersję "Chipa", stronę Chip.pl od niemieckiego właściciela kupiła spółka L-Space, założona przez byłych dziennikarzy miesięcznika, w tym Młynarczyka. Był on naczelnym drukowanego "Chipa" od 2012 roku. Serwis Chip.pl został wygaszony, ostatnie treści pojawiły się 21 lutego br. W Agencji Monday Młynarczyk został copywriterem.
Agencja zatrudniła również pięciu innych pracowników. Martyna Zarembska (z Social Leaders) dołączyła do działu kreacji jako art director. Michał Kosmaczewski (poprzednio w Clue PR) objął nowo utworzone stanowisko account executive. Obsługiwać będzie marki Polcom i Gavdi.
Z kolei Eliza Ryglewicz (poprzednio MSL) objęła stanowisko communication managera w dziale Consumer and Gaming (CG), zajmować się będzie projektami EA oraz Intel. Michał Bogacz (z Admind Branding & Communications) to nowy digital marketing manager, będzie zajmował się Google Polska i działaniami new business agencji.
A Magdalena Pierzynowska (poprzednio w Grupa Vidoq) została traffic managerem.
(AMS, 05.03.2020)