Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były szef redakcji Chip.pl został copywriterem w Monday PR

Konstanty Młynarczyk, były naczelny Chip.pl, zaczyna pracę w Monday jako copywriter (fot. Facebook/Monday)

Konstanty Młynarczyk, były redaktor naczelny serwisu Chip.pl, został copywriterem agencji Monday PR. 

Młynarczyk pracę w Chip.pl zakończył w lutym br. Po tym, jak w 2017 roku wydawnictwo Burda Media zamknęło polską wersję "Chipa", stronę Chip.pl od niemieckiego właściciela kupiła spółka L-Space, założona przez byłych dziennikarzy miesięcznika, w tym Młynarczyka. Był on naczelnym drukowanego "Chipa" od 2012 roku. Serwis Chip.pl został wygaszony, ostatnie treści pojawiły się 21 lutego br. W Agencji Monday Młynarczyk został copywriterem.

Agencja zatrudniła również pięciu innych pracowników. Martyna Zarembska (z Social Leaders) dołączyła do działu kreacji jako art director. Michał Kosmaczewski (poprzednio w Clue PR) objął nowo utworzone stanowisko account executive. Obsługiwać będzie marki Polcom i Gavdi.

Z kolei Eliza Ryglewicz (poprzednio MSL) objęła stanowisko communication managera w dziale Consumer and Gaming (CG), zajmować się będzie projektami EA oraz Intel. Michał Bogacz (z Admind Branding & Communications) to nowy digital marketing manager, będzie zajmował się Google Polska i działaniami new business agencji.

A Magdalena Pierzynowska (poprzednio w Grupa Vidoq) została traffic managerem.

Galeria: World Press Photo - 2020 nominacje do Zdjęcia Roku i Fotoreportażu Roku

(AMS, 05.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.