UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Jędrzejczyk została ambasadorką marki Sonko

Joanna Jędrzejczyk z marką Sonko będzie współpracować przez co najmniej dwa lata (fot. materiały prasowe)

Joanna Jędrzejczyk, trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim i czołowa zawodniczka MMA, została ambasadorką marki Sonko, producenta ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek.

Marka należąca do Grupy Oshee będzie promowana przez Jędrzejczyk przez co najmniej dwa lata. Zawodniczka w ciągu ostatnich dwóch lat była ambasadorką nazwy Oshee, teraz skupi się na promowaniu produktów z portfolio lidera na rynku m.in. zdrowych przekąsek. Marka Sonko planuje w najbliższym czasie specjalne akcje i konkursy dla kibiców.

Od maja 2019 roku ambasadorem Sonko jest już piłkarz Krzysztof Piątek.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 05.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.