Weszlo.com ma nowe logo i layout
Na stronie głównej serwisu jest nowe logo, stary logotyp został zachowany dla działu Weszło (screen: Weszlo.com)
Serwis sportowy Weszlo.com pojawił się w odświeżonym layoucie z nowym logotypem. Zmieniła się nawigacja i komentarze na stronie. - Strona lepiej pokazuje każdą z odnóg naszej działalności - mówi Krzysztof Stanowski.
"Strona główna została podzielona na działy, których kolejność będzie się zmieniać, w zależności od aktualnych wydarzeń i dziennego zapotrzebowania. Na przykład w czasie igrzysk olimpijskich to pewnie »Kierunek Tokio« będzie na samej górze, a w piątki podbijemy wyżej dział bukmacherski, który jest dla nas niezwykle ważny z biznesowego punktu widzenia" - napisał na stronie założyciel serwisu Krzysztof Stanowski.
- Zmieniliśmy stronę główną, aby lepiej wyeksponować treści. Dziś są one bardziej czytelne, wcześniej wpadały do jednego feedu, można było się pogubić. Dziś strona lepiej pokazuje każdą z odnóg naszej działalności – mówi "Presserwisowi" Stanowski.
Na stronie głównej serwisu jest nowe logo, stary logotyp został zachowany dla działu Weszło.
Zmieniły się również komentarze na stronie. - Wróciliśmy do odautorskich. Czasy, kiedy czytelnicy intensywnie korzystali z facebookowych komentarzy, minęły – tłumaczy Stanowski. Zmiany pojawiły się w serwisie we wtorek wieczorem.
Stanowski dodał, że w 2020 roku ponownie ruszy serwis motoryzacyjny Wjechalo.com, który w 2019 roku działał przez miesiąc i został zawieszony. Na razie nie precyzuje, kiedy dokładnie serwis powróci.
(JSX, 05.03.2020)