Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska kupiła serwis o grach Polygamia.pl

Polygamia.pl powstała w 2006 roku (screen: Polygamia.pl)

Wirtualna Polska kupiła serwis o grach wideo Polygamia.pl. Spółka nie podaje wartości transakcji. Z naszych informacji wynika, że WP planuje w tym roku odświeżyć serwis.

"Posiadamy w swoim portfolio szereg serwisów tematycznych, takich jak: Komórkomania, Fotoblogia czy Dobreprogramy. Dołączenie do portfolio serwisu Polygamia pozwoli nam teraz rozwijać dynamicznie rosnący segment gamingu i e-sportu" - przekazała "Presserwisowi" Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media. 

- Duże grupy mediowe nie mają naturalności w tworzeniu kontentu czy portali związanych z gamingiem i e-sportem, nie mają wiarygodności jak mniejsze media, nie czują dobrze odbiorcy. Najprostszą drogą okazuje się akwizycja i łączenie – mówi Piotr Bombol, CEO agencji marketingu gamingowego Gameset. - Brand Polygamia.pl jest mocny i będzie pozostawiony. Jeśli WP postawi na rozwój na bazie zaangażowanej i wiernej grupy użytkowników serwisu, jest szansa na stworzenie czegoś większego. To szansa, by duże grupy medialne umocniły się w temacie gamingu – zaznacza.

Niezależne serwisy to łakomy kąsek dla koncernów

Jak dodaje ekspert, rynek mediów gamingowych różni się w Polsce od pozostałych kategorii tematycznych: najsilniejsze marki to Gry-online.pl, należące do międzynarodowego koncernu Webedia Group, i niezależne od dużych wydawców mediowych Ppe.pl. - Nie jest dziwne, że koncerny szukają opcji, a niezależne serwisy są dla nich łakomym kąskiem – mówi Bombol.

Polygamia.pl powstała w 2006 roku jako blog, w lipcu 2008 roku została przejęta przez Agorę, a w grudniu 2015 roku przez spółkę Cronix. Od połowy lutego należy do WP.

WP ma w swoim portfolio Gry.wp.pl. Według danych Gemius/PBI, Gry.wp.pl w styczniu 2020 roku odwiedziło 149 961 użytkowników (spadek o 59,37 proc. w porównaniu ze styczniem 2019 roku). Gemius/PBI nie bada serwisu Polygamia.pl.

Pod koniec lutego Wirtualna Polska Holding podpisała z kilkoma bankami umowę kredytową o łącznej wartości do 978 mln zł. Kwota do 600 mln zł ma zostać przeznaczona na przejęcia i wydatki inwestycyjne. Po trzech kwartałach 2019 roku przychody grupy Wirtualna Polska Holding SA wyniosły 519,04 mln zł (wzrost o 31,8 proc. w porównaniu z 2018 rokiem). Zysk netto zmniejszył się o 10,4 proc., do 44,27 mln zł.

Galeria: Orły 2020

(JSX, 04.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.