Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Wroński i Jarosław Jezuita w agencji Mobiem Polska

Maciej Wroński przeszedł do Mobiem Polska z działu agencyjnego Grupy Interia.pl, Jarosław Jezuita ostatnio był zatrudniony w Spicy Mobile (fot. materiały prasowe) (fot. materiały prasowe)

Do agencji mobile marketingu Mobiem Polska dołączyli: Maciej Wroński, który objął stanowisko account managera, i Jarosław Jezuita, traffic manager.

Wroński przeszedł do Mobiem Polska z działu agencyjnego Grupy Interia.pl, gdzie pracował w pionie kluczowych klientów. Jego zadanie w Mobiem to sprzedaż produktów i usług oraz obsługa kontrahentów, w tym opracowywanie strategii obecności w kanale mobile. Wroński ma też koordynować kampanie reklamowe, tworzyć oferty handlowe i współtworzyć analizy rynkowe.

Zatrudnienie Jarosława Jezuity ma wzmocnić dział rozwoju produktu, koncentrujący się na wprowadzaniu do Polski nowych rozwiązań, takich jak nieinwazyjne i niestandardowe reklamy w grach mobilnych. Jezuita ostatnio był zatrudniony w Spicy Mobile na stanowisku mobile traffic.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 03.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.