Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sportowa platforma streamingowa DAZN wchodzi do Polski

Aplikacja DAZN ma być dostępna globalnie na większości urządzeń w trybie online (fot. materiały prasowe)

DAZN, serwis streamingowy z transmisjami sportowymi, będzie dostępny na terenie Polski od 2 maja. W tym samym czasie serwis trafi też do ponad 200 innych krajów. Początkowo będzie dostępna jego anglojęzyczna wersja poświęcona walkom bokserskim.

Pierwszym wydarzeniem dostępnym globalnie będzie walka Canelo Alvareza. Oprócz imprez transmitowanych na żywo, w serwisie mają znaleźć się także archiwalne walki, programy na temat sportowców oraz produkcje oryginalne, w tym „40 Days”, „The Making Of” oraz „One Night”. DAZN posiada prawa do wielu firm promujących boks na świecie, w tym Golden Boy Promotions, Matchroom Boxing USA oraz GGG Promotions.

Dotychczas z usługi mogli korzystać użytkownicy w dziewięciu krajach na czterech kontynentach, m.in. w Austrii, w Brazylii, w Kanadzie, w Niemczech, we Włoszech, w Japonii, w Hiszpanii, w Szwajcarii oraz w Stanach Zjednoczonych. Na wymienionych rynkach DAZN transmituje m.in. piłkarskie rozgrywki ligowe oraz najważniejsze wydarzenia w innych popularnych dyscyplinach.

Aplikacja DAZN ma być dostępna globalnie na większości urządzeń w trybie online, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach, komputerach PC i urządzeniach domowych, takich jak telewizory Smart TV, przystawki Smart TV oraz konsole do gier. Cennik usługi ma zostać opublikowany w ciągu najbliższych tygodni.

Jak poinformowano w komunikacie, użytkownicy z rynków, gdzie platforma nie jest obecnie dostępna, zainteresowani ofertą DAZN mają możliwość uzyskania wcześniejszego dostępu za pośrednictwem społeczności DAZN beta. Rejestracja jest otwarta na stronie DAZN.com. Oficjalne zaproszenia zostaną wysłane do chętnych w tym miesiącu.

(PAZ, 02.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.