Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Marzec 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iza Koprowiak nie kalkuluje, skąd cisza nad Machałą, Ogórek chce więcej

Zdjęcia: Radek Polak, charakteryzacja: Edyta Piasecka, produkcja: Ower Studio

Mam taką cechę, że jak już wiem, że coś jest prawdą, muszę to napisać niezależnie od konsekwencji - mówi Szymonowi Jadczakowi Iza Koprowiak, dziennikarka sportowa „Przeglądu Sportowego”.

• Pisanie tekstów redakcyjnych na zamówienie polityków najbardziej oburza szeregowych dziennikarzy. Ich szefów już niekoniecznie. Czy stąd ta daleko idąca ostrożność mediów wobec sprawy Tomasza Machały?

• Firma zawiniła, zwolnili dziennikarza. Pytamy o zasady, którymi kierują się szefowie mediów i sprawdzamy, czy strategia na kozła ofiarnego na pewno jest skuteczna?

• Opinie dziennikarzy tuż po ogłoszeniu przez Szymona Hołownię chęci kandydowania pełne były uszczypliwości. Przytaczamy listę tych komplementów.

• Tylko w jednym jest stała: lubi błyszczeć. Magdalena Ogórek dziś broni rządów PiS, choć wcześniej była twarzą lewicy. I chce coraz więcej.

• W agencji Bloomberg dziennikarze nie mogą publikować analiz o starającym się o nominację prezydencką Michaelu Bloombergu. Nowe zasady rozpętały ogólnoamerykańską dyskusję o wolności słowa.

• Jak Estonia walczy ze Sputnikiem i co na to dziennikarskie organizacje światowe?

• Już nie w strefach konfliktu, ale coraz częściej życie dziennikarzy jest zagrożone w tak zwanych krajach pokoju.

• Wojciech Wilczyk, który sfotografował murale kibicowskie i patriotyczne, opowiada o mowie nienawiści na murach i obojętności przechodzących obok.

• Adriana Rozwadowska radzi, jak szukać sprzymierzeńców, kiedy pisze się o korporacjach i łamaniu przez nie praw pracowniczych.

• Ich zadaniem jest rozbudzać emocje i mobilizować do działania. Mówcy motywacyjni przy okazji mogą sporo zarobić.

• Z lokalnych pism sprzedaje się najlepiej. „Tygodnik Zamojski” udowadnia, że da się utrzymać przywiązanie czytelnika i na tym zarabiać.

• Francja ma najszerszą na świecie ofertę platform prasy w abonamencie. Jak oni to robią?

• Sport pomógł zjednoczyć Polaków wokół TVP - przyznaje Jacek Kurski. Kilkaset milionów wydanych na licencje uczyniły z TVP Sport lidera wśród kanałów sportowych.

• Niewielu wydawców chwali się liczbą sprzedanych dostępów cyfrowych. I wcale nie dlatego, że nie ma czym.

• Dziennikarze na Instagramie nie tylko pompują własne ego.

• - Minął czas agencji 360 stopni, w których wszyscy starali wie zbudować zintegrowaną ofertę. Dziś liczy się specjalizacja - mówi Piotr Morkowski, który przejął Brand New Galaxy.

• Agencje brandingowe nie chcą startować w przetargach za darmo.

A poza tym w najnowszym magazynie „Press” ranking pism i portali o rynku kolejowym i sekcja specjalna „Biura reklamy”.

(02.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.