Sieć sklepów Biedronka ma rzecznika klienta
Magdalena Koralewska od ponad 20 lat związana jest z Jeronimo Martins Polska (fot. materiały prasowe)
Jeronimo Martins Polska utworzyło stanowisko rzecznika klienta sieci sklepów Biedronka. Objęła je Magdalena Koralewska.
Właściciel Biedronki zaznacza w komunikacie, że jest to „pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami”.
Koralewska od ponad 20 lat związana jest z Jeronimo Martins Polska (pracowała m.in. w dziale HR). „Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę, by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce” - komentuje Magdalena Koralewska. Będzie ona raportować bezpośrednio do rzecznika klienta portugalskiej Grupy Jeronimo Martins.
(IKO, 26.02.2020)