Sport.radiozet.pl z największym wzrostem w segmencie
Serwis Sport.radiozet.pl odwiedziło w styczniu 1,23 mln użytkowników (screen: Sport.radiozet.pl)
Mimo spadku liczby użytkowników Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska) pozostał liderem serwisów sportowych. Sport.radiozet.pl (Eurozet) zanotował największy wzrost, a Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) największy spadek rok do roku.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w styczniu 6,38 mln użytkowników (spadek o 6,03 proc. w porównaniu ze styczniem 2019 roku). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 5,15 proc. (spadek o 4,27 proc.), Sport.pl (Agora) - 4,08 mln (wzrost o 0,74 proc.), Sport.interia.pl (Interia) - 2,8 mln (wzrost o 4,08 proc.), Przegladsportowy.pl - 1,66 mln (spadek o 46,27 proc.), Sport.se.pl (Grupa ZPR Media) - 1,51 mln (wzrost o 52,52 proc.), Sport.tvp.pl (Telewizja Polska) - 1,31 mln (spadek o 28,02 proc.), Sport.radiozet.pl (Eurozet) - 1,23 mln (wzrost o 192,85 proc.), Meczyki.pl - 1,01 mln (wzrost o 34,66 proc.), Polsatsport.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) - 0,83 mln (wzrost o 48,21 proc.).
Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Sportowefakty.wp.pl - 171,42 mln (spadek o 3,62 proc.). Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w styczniu był Sport.tvp.pl z wynikiem 1 godzina, 23 minuty i 46 sekund (więcej o 46 minut i 18 sekund niż w styczniu 2019 roku).
(PAZ, 24.02.2020)