TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szef biura spraw korporacyjnych TVP objął stanowisko w biurze reklamy

TVP przekonuje, że "połączenie funkcji dyrektora biura spraw korporacyjnych z funkcją wicedyrektora biura reklamy ułatwi konieczny proces zmian w całej organizacji" (fot. Piotr Molecki/East News)

Stanisław Bortkiewicz, dyrektor biura spraw korporacyjnych Telewizji Polskiej, został zastępcą dyrektora biura reklamy TVP.

Bortkiewicz łączy pracę na dwóch stanowiskach. Jak twierdzi, w związku z objęciem nowej funkcji nie otrzymuje dodatkowego wynagrodzenia. W biurze reklamy odpowiada za obszar online. Wcześniej wicedyrektorem ds. internetu i mediów interaktywnych był Adrian Wojtaszek, obecnie szef rozwoju online w biurze reklamy.

Biuro prasowe TVP informuje, że powodem powołania Stanisława Bortkiewicza na wicedyrektora biura reklamy "była potrzeba długoterminowego wzmocnienia i zapewnienia rozwoju obszaru reklamy online jako segmentu rynku reklamy rozwijającego się obecnie w sposób najbardziej dynamiczny".

Spółka wyjaśnia, że zespół online biura reklamy "poza obowiązkami sprzedażowymi musi wskazywać kierunek i wywierać wpływ na rozwój pozostałych obszarów spółki". "Połączenie funkcji dyrektora biura spraw korporacyjnych z funkcją wicedyrektora biura reklamy ułatwi konieczny proces zmian w całej organizacji" - przekonuje TVP.

Stanisław Bortkiewicz dyrektorem biura zarządu (obecnie biuro spraw korporacyjnych) został w lutym 2016 roku. W czerwcu 2016 roku "Gazeta Polska" w krytycznym tekście o rządach Jacka Kurskiego w TVP pisała o Bortkiewiczu jako o "głównym rozgrywającym" w ekipie prezesa telewizji. Bortkiewicz jest autorem reformy organizacyjnej TVP, która m.in. zlikwidowała dyrekcje głównych anten telewizji.

W przeszłości Bortkiewicz m.in. pracował jako prezes Ursusa oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie.

Stanisław Bortkiewicz nie jest jedynym dyrektorem w TVP, który zajmuje więcej niż jedno stanowisko - Agnieszka Dejneka kieruje biurem programowym oraz biurem kontrolingu i restrukturyzacji. Z kolei Paweł Gajewski jest zastępcą dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej TAI ds. operacyjno-ekonomicznych, a także pełni obowiązki zastępcy dyrektora biura spraw korporacyjnych. 

(KOZ, 24.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.