Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alima-Gerber promuje nową linię produktów

Pod hasłem ”Menu smakosza – dorosłe jedzenie na małe podniebienie” rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa nowej linii produktów marki Gerber (Alima-Gerber).

Spoty telewizyjne przygotowała agencja reklamowa Legend Group, a media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. 30-sekundowe spoty są emitowane w TVP, TVN-ie, TVN Siedem, TVN 24, Polsacie, TV 4 oraz stacjach tematycznych, m.in. Mini Mini i Hallmark. Kampania telewizyjna uzupełnia prowadzone od lipca działania reklamowe i PR obejmujące prasę kobiecą, prasę dla rodziców, Internet, punkty sprzedaży. Ponadto utworzono stronę internetową Menusmakosza.pl.

(TW, 11.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.