Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Biznes 24 zadebiutuje na początku marca

Roman Młodkowski był twórcą TVN CNBC (fot. materiały prasowe)

Na początku marca rozpocznie nadawanie kanał Biznes 24, tworzony przez Michała Winnickiego i Romana Młodkowskiego. Eksperci mają wątpliwości co do powodzenia przedsięwzięcia.

Spółka Biznes 24, która będzie nadawcą nowej telewizji, czeka jeszcze na koncesję z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Biuro reklamy Telewizji Polskiej, które będzie brokerem kanału, zapowiedziało jego start na 1 marca. - Planujemy ruszyć w dniu podpisania koncesji. Może to będzie 1 marca, może chwilę później - zaznacza Michał Winnicki. Od 20 marca Biznes 24 ma emitować już reklamy.

Z cennika reklam - opublikowanego przez biuro reklamy TVP - wynika, że w Biznes 24 między 8 a 9 nadawany będzie program "Biznes od rana", a od 16.30 do 17.30 - magazyn "Koniec dnia". Roman Młodkowski nie ujawnia, kto je poprowadzi. Szczegóły ramówki i skład zespołu chce podać bliżej startu kanału. Na antenie pojawią się też m.in. cykliczne magazyny i filmy dokumentalne.

Powodzenie projektu zależy od zasięgu

- To ryzykowny projekt - uważa Katarzyna Baczyńska, head of media w One House. Zwraca uwagę, że rynek kanałów informacyjnych jest nasycony, a ich widownię stanowią głównie starsze osoby. - W dobie digitalizacji osoby zainteresowane tematyką biznesową, grające na giełdzie, przede wszystkim konsumują treści w internecie - mówi Baczyńska. Według niej powodzenie projektu zależy również od dystrybucji. - Im szerszy będzie zasięg techniczny, tym szanse większe - dodaje.

- Pan Winnicki tworzy stacje, które nie osiągają szczególnych wyników, nie udaje mu się przebić ze swoimi kanałami - mówi Marek Racławski, head of TV planning w MullenLowe Mediahub. - Projekt oparty jest na historii zawodowej pana Młodkowskiego. To jednak w dalszym ciągu znane nazwisko, autorytet jeśli chodzi o dziennikarstwo biznesowe - przyznaje Racławski. Jednocześnie przypomina, że np. TVN 24 BiS znacząco ograniczył tematykę biznesową, a w ramówce jest coraz więcej produkcji z TVN 24.

Kanały biznesowe znikają

TVN 24 BiS na początku 2014 roku zajął miejsce TVN CNBC. Do 2014 roku Telewizja Polsat nadawała Polsat Biznes, który później zmienił się w Polsat News 2 z tematyką biznesową (obecnie nie emituje własnych programów).

Roman Młodkowski ostatnio związany był z Operatorem Chmury Krajowej, spółką PKO Banku Polskiego i Polskiego Funduszu Rozwoju. W latach 1997-2013 pracował w Grupie TVN. Był twórcą TVN CNBC, którym kierował od 2007 roku. Pracę w mediach zaczynał w RMF FM na początku lat 90.

Do Michał Winnicki Entertainment należą: Power TV, Nuta.TV, Top Kids, Top Kids Junior Music, Adventure HD, To!TV, TVR, NTL Radomsko i Ultra TV 4K.

(KOZ, 19.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.