Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amir Kassaei wycofuje się z branży reklamowej

Amir Kassaei zyskał uznanie, pracując w niemieckiej agencji Springer & Jacoby, która obsługiwała m.in. koncern Mercedes-Benz (fot. Wikimedia Commons/Avatar)

Amir Kassaei, jeden z najbardziej cenionych i najczęściej nagradzanych kreatywnych, zapowiedział wycofanie się z branży.

51-letni Kassaei ogłosił, że z końcem kwietnia br. przestanie pełnić funkcję szefa kreatywnego sieci C14torce - dedykowanej agencji utworzonej przez holding reklamowy Omnicom do obsługi koncernu samochodowego Seat. Jednocześnie Kassaei zapowiedział, że nie zamierza kontynuować trwającej od 30 lat kariery w branży reklamowej.

Pochodzący z Iranu specjalista zyskał uznanie, pracując w niemieckiej agencji Springer & Jacoby, która obsługiwała m.in. koncern Mercedes-Benz. Od 2003 roku związany jest z Omnicomem; w latach 2011-2019 był globalnym dyrektorem kreatywnym sieci DDB.

(LL, 17.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.