Amir Kassaei wycofuje się z branży reklamowej
Amir Kassaei zyskał uznanie, pracując w niemieckiej agencji Springer & Jacoby, która obsługiwała m.in. koncern Mercedes-Benz (fot. Wikimedia Commons/Avatar)
Amir Kassaei, jeden z najbardziej cenionych i najczęściej nagradzanych kreatywnych, zapowiedział wycofanie się z branży.
51-letni Kassaei ogłosił, że z końcem kwietnia br. przestanie pełnić funkcję szefa kreatywnego sieci C14torce - dedykowanej agencji utworzonej przez holding reklamowy Omnicom do obsługi koncernu samochodowego Seat. Jednocześnie Kassaei zapowiedział, że nie zamierza kontynuować trwającej od 30 lat kariery w branży reklamowej.
Pochodzący z Iranu specjalista zyskał uznanie, pracując w niemieckiej agencji Springer & Jacoby, która obsługiwała m.in. koncern Mercedes-Benz. Od 2003 roku związany jest z Omnicomem; w latach 2011-2019 był globalnym dyrektorem kreatywnym sieci DDB.
(LL, 17.02.2020)