Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Big Picture prowadzi komunikację dla Durex Intense

Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku (screen: YouTube/Durex Polska)

Zespół brand PR agencji Big Picture prowadzi działania komunikacyjne marki Durex przy walentynkowej kampanii Durex Intense.

Agencja jest odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.

Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku, wprowadzającej markę w świat lifestyle. Jest to już kolejny projekt, jaki Durex realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja realizowała działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.

(AMS, 14.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.