Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hbogo.pl z największym wzrostem wśród serwisów VoD

Filmy i seriale z biblioteki Hbogo.pl przyciągnęły do serwisu w styczniu 2,43 mln internautów (fot. materiały prasowe, kadr z serialu "Nowy papież")

W styczniu liderem zestawienia serwisów VoD był Netflix.com. Największy wzrost liczby użytkowników rok do roku zanotował Hbogo.pl, a największy spadek - Ncplusgo.pl.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w styczniu serwis Netflix.com odwiedziło 4,78 mln użytkowników (wzrost o 24,15 proc. w porównaniu ze styczniem 2019 roku). Dalej były: Vod.pl (RAS Polska) - 3,63 mln (spadek o 9,7 proc.), Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) - 2,83 mln (spadek o 12,11 proc.), dział Premium Cda.pl (CDA) - 2,8 mln (spadek o 11,67 proc.), Player.pl (Grupa TVN) - 2,47 mln (spadek o 13,93 proc.), Video.wp.pl (Wirtualna Polska) - 2,44 mln (spadek o 12,54 proc.), Hbogo.pl - 2,43 mln (wzrost o 39,65 proc.), Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 1,14 mln (spadek o 4,2 proc.), Chili.com - 0,57 mln (w styczniu 2019 poniżej progu), Ncplusgo.pl (ITI Neovision) - 0,31 mln (spadek o 36,73 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Netflix.com - 71,2 mln (wzrost o 39,71 proc.). Kolejne były serwisy: Vod.tvp.pl - 40,6 mln (spadek o 4,15 proc.) oraz dział Premium Cda.pl - 33,25 mln (wzrost o 14,77 proc.).

(PAZ, 14.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.