Serwisy Grupy Polska Press w styczniu przed Grupą Allegro
Serwisy Grupy Polska Press odwiedziło w styczniu łącznie 18,38 mln użytkowników (screen: Polskatimes.pl)
Jak wynika z danych Gemius/PBI, Grupa Polska Press wyprzedziła w styczniu Grupę Allegro. Liderem polskiego internetu pozostaje Grupa Google.
Serwisy Grupy Google odwiedziło w styczniu łącznie 26,45 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa Wirtualna Polska - 21,81 mln, Facebook.com - 21,46 mln, Grupa RAS Polska - 21,26 mln, Youtube.com - 19,19 mln, Grupa Interia.pl - 18,49 mln, Grupa Polska Press - 18,38 mln, Grupa Allegro - 18,1 mln, Grupa OLX - 17,54 mln, Grupa Gazeta.pl - 16,67 mln.
Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 15,35 mln użytkowników, Facebook.com - 7,98 mln, Grupy WP - 7,68 mln, Grupy RAS Polska - 6,49 mln, Youtube.com - 6,01 mln, Grupy Allegro - 4,48 mln, Grupy OLX - 4,26 mln, Grupy Interia.pl - 4,17 mln, Grupy Polska Press - 3,83 mln, Grupy Gazeta.pl - 3,77 mln.
Liczba internautów w Polsce w styczniu 2020 roku wyniosła ogółem 28,1 mln (fot. materiały prasowe)
W rankingu domen w styczniu liderem była strona Google.com, która miała 25,65 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com - 21,46 mln, Youtube.com - 19,19 mln, Wp.pl - 17,42 mln, Onet.pl - 17,29 mln, Allegro.pl - 17,09 mln, Wikipedia.org - 15,12 mln, Google.pl - 14,07 mln, Olx.pl - 13,83 mln, Interia.pl - 13,43 mln.
Najpopularniejszą aplikacją według badania była Google - korzystało z niej 19,48 mln użytkowników. Najpopularniejsza polska aplikacja to Rossmann - korzystało z niej 5,6 mln użytkowników.
Liczba internautów w Polsce w styczniu 2020 roku wyniosła ogółem 28,1 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,9 mln.
(PAZ, 12.02.2020)