W kampanii Decathlonu za sprzęt można płacić sportową aktywnością
Spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski, a wyprodukowało studio Makata (screen: YouTube.com/Decathlon Polska)
Decathlon rusza z kampanią, której towarzyszy konsumencka aktywacja.
Wizerunkowe spoty Decathlonu, emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, dotyczą trzech dyscyplin – turystyki wysokogórskiej, kolarstwa szosowego i biegania w maratonach. Filmy mają sprawiać wrażenie robionych z ukrycia i pokazywać, że marka rozumie sportowców.
Decathlon przygotował także aktywację konsumencką, dzięki której klienci będą mogli zapłacić nią za sprzęt sportowy. Trzeba wejść na dedykowaną stronę i odpowiednio udokumentować to, jak nowy sprzęt Decathlon ulepszył uprawianie sportu. Wówczas można otrzymać zwrot pieniędzy wydanych na zakup sprzętu (do 500 zł).
Aktywacja ruszy w drugiej połowie lutego. Będą ją promować dedykowane materiały w mediach społecznościowych, spójne z kampanią telewizyjną i nawiązujące do niej w sposobie narracji. Akcję wesprą influencerzy.
Za koncepcję kreatywną i działania w internecie odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe MediaHub. Wsparcie PR zapewnia Hope. Spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski, a wyprodukowało studio Makata.
(AMS, 10.02.2020)