Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Michalski został prezesem agencji mediowej PZU i Orlenu

Dotychczas czynności prezesa zarządu Sigmy Bis wykonywał Bartłomiej Dzieliński, był oddelegowany z rady nadzorczej PKN Orlen (fot. materiały prasowe)

Tomasz Michalski został prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej Grupy PZU i PKN Orlen - zadecydowała rada nadzorcza spółki na piątkowym posiedzeniu. Pierwsze zlecenia Sigmy Bis pochodzą z NBP i PZU Zdrowie.

Tomasz Michalski dotychczas był dyrektorem działu wspomagania zarządu w spółce Apella. Wcześniej związany był z Telewizją Polską, gdzie pracował na kierowniczych stanowiskach (między innymi nadzorował rozliczenia z agencjami mediowymi). Apella to agencja, za którą stoi m.in. senator PiS Grzegorz Bierecki. Jej prezesem jest Romuald Orzeł, który jest jednocześnie szefem Fratrii, wydawcy tygodnika „Sieci” i portalu Wpolityce.pl.

Dotychczas czynności prezesa zarządu Sigmy Bis wykonywał Bartłomiej Dzieliński, był oddelegowany z rady nadzorczej PKN Orlen.

Press

Tomasz Michalski dotychczas był dyrektorem działu wspomagania zarządu w spółce Apella (screen LinkedIn/Tomasz Michalski)

Poza Michalskim w zarządzie Sigmy Bis zasiadają: Artur Muszkiet (były dyrektor zarządzający Ströer Digital Media) i Tomasz Jakubiak (były wiceprezes Orlen Aviation). Artur Muszkiet odpowiada za obszar digital, technologię i content marketing. Tomasz Jakubiak zajmuje się badaniami rynkowymi. 

Anna Milewska jako supervising director jest w Sigma Bis ekspertem w zakresie planowania i zakupu mediów, a także strategii, negocjacji i zarządzania. Wcześniej była director client leadership w agencji mediowej Mindshare Polska.

"Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku" - poinformowała w komunikacie prasowym Milewska.

W grudniu 2019 roku Sigma Bis zrealizowała kampanię informacyjno-edukacyjną dla Narodowego Banku Polskiego "Historie polskiego złota". Biuro prasowe PKN Orlen poinformowało, że agencja została wybrana w drodze przetargu do współpracy z PZU Zdrowie. Pracuje też dla innych partnerów, ale ich nazw nie podaje. "Sigma Bis realizuje zarówno działania digital, jak i planowanie strategii mediowych czy badania rynkowe" - odpowiada biuro prasowe PKN Orlen. 

(IKO, 10.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.