Tomasz Michalski został prezesem agencji mediowej PZU i Orlenu
Dotychczas czynności prezesa zarządu Sigmy Bis wykonywał Bartłomiej Dzieliński, był oddelegowany z rady nadzorczej PKN Orlen (fot. materiały prasowe)
Tomasz Michalski został prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej Grupy PZU i PKN Orlen - zadecydowała rada nadzorcza spółki na piątkowym posiedzeniu. Pierwsze zlecenia Sigmy Bis pochodzą z NBP i PZU Zdrowie.
Tomasz Michalski dotychczas był dyrektorem działu wspomagania zarządu w spółce Apella. Wcześniej związany był z Telewizją Polską, gdzie pracował na kierowniczych stanowiskach (między innymi nadzorował rozliczenia z agencjami mediowymi). Apella to agencja, za którą stoi m.in. senator PiS Grzegorz Bierecki. Jej prezesem jest Romuald Orzeł, który jest jednocześnie szefem Fratrii, wydawcy tygodnika „Sieci” i portalu Wpolityce.pl.
Dotychczas czynności prezesa zarządu Sigmy Bis wykonywał Bartłomiej Dzieliński, był oddelegowany z rady nadzorczej PKN Orlen.
Tomasz Michalski dotychczas był dyrektorem działu wspomagania zarządu w spółce Apella (screen LinkedIn/Tomasz Michalski)
Poza Michalskim w zarządzie Sigmy Bis zasiadają: Artur Muszkiet (były dyrektor zarządzający Ströer Digital Media) i Tomasz Jakubiak (były wiceprezes Orlen Aviation). Artur Muszkiet odpowiada za obszar digital, technologię i content marketing. Tomasz Jakubiak zajmuje się badaniami rynkowymi.
Anna Milewska jako supervising director jest w Sigma Bis ekspertem w zakresie planowania i zakupu mediów, a także strategii, negocjacji i zarządzania. Wcześniej była director client leadership w agencji mediowej Mindshare Polska.
"Środki, które dotąd zasilały budżety domów mediowych, teraz pozostaną w Grupie Orlen i PZU. Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku" - poinformowała w komunikacie prasowym Milewska.
W grudniu 2019 roku Sigma Bis zrealizowała kampanię informacyjno-edukacyjną dla Narodowego Banku Polskiego "Historie polskiego złota". Biuro prasowe PKN Orlen poinformowało, że agencja została wybrana w drodze przetargu do współpracy z PZU Zdrowie. Pracuje też dla innych partnerów, ale ich nazw nie podaje. "Sigma Bis realizuje zarówno działania digital, jak i planowanie strategii mediowych czy badania rynkowe" - odpowiada biuro prasowe PKN Orlen.
(IKO, 10.02.2020)