Zmiany w zespole komunikacji polskiego oddziału Microsoft
Anna Klimczuk odpowiada za strategię komunikacji marki Microsoft na rynku polskim. Joanna Frąckowiak została commercial communications lead w Azji (fot. materiały prasowe)
Anna Klimczuk została rzeczniczką prasową i dyrektor komunikacji w polskim oddziale Microsoft. Zastąpiła Joannę Frąckowiak, która awansowała na commercial communications lead w azjatyckiej centrali regionalnej firmy.
Anna Klimczuk odpowiada za strategię komunikacji marki na rynku polskim. Z firmą Microsoft związana jest od dziewięciu lat. Dotychczas odpowiadała m.in. za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją, organizacjami pożytku publicznego i jednostkami administracji publicznej.
Joanna Frąckowiak odpowiada od lutego za realizację strategii komunikacji w obszarze B2B dla całego regionu Azji (20 krajów w tym: Australia, Chiny, Indie i Japonia). Będzie tworzyć i koordynować kampanie skierowane do klientów biznesowych, instytucjonalnych oraz partnerów firmy, we współpracy z centralą Microsoft Corporation w Redmond i regionalnymi oddziałami.
(IKO, 06.02.2020)