Dział: INTERNET

Dodano: Luty 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ pozyskał 28,6 mln subskrybentów w trzy miesiące

Disney+ za cztery lata chce mieć od 60 do 90 mln subskrybentów (fot. Facebook.com/DisneyPlus)

Serwis streamingowy Disney+ w niecałe trzy miesiące pozyskał 28,6 mln subskrybentów. W grudniu prognozowano, że będzie ich 20-25 mln.

Według informacji podanych przez Roberta A. Igera, prezesa koncernu Disney, źródłem 50 proc. subskrypcji serwisu streamingowego są własna strona internetowa i platformy cyfrowe, 20 proc. to efekt umowy promocyjnej z Verizon, a reszta pochodzi ze współpracy z aplikacjami Apple TV, Roku itp. 

W dniu debiutu 12 listopada ub.r. w USA, Kanadzie i Holandii serwis Disney+ miał 10 mln subskrypcji. 24 marca pojawi się w ośmiu europejskich krajach: Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Irlandii i Szwajcarii. Latem 2020 roku wejdzie do Belgii, Portugalii i krajów skandynawskich. Cena subskrypcji Disney+ to 6,99 euro za miesiąc lub 69,99 euro za cały rok.

Disney planuje, że do 2024 roku z jego serwisu będzie korzystać od 60 do 90 mln subskrybentów. Najpotężniejszy na rynku serwisów streamingowych Netflix ma obecnie 167 mln klientów.

Koncern Disneya w czwartym kwartale 2019 roku miał 20,86 mld dol. przychodu (wzrost o 36 proc. w porównaniu z czwartym kwartałem 2018 roku) i 2,13 mld dol. zysku netto (spadek o 23 proc.).

(MAC, 06.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.