Wojciech Walczak został szefem strategii w Plej
Wojciech Walczak przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji Melting Pot (fot. materiały prasowe)
Agencja reklamowa Plej utworzyła dział strategii, na czele którego stanął Wojciech Walczak, obejmując stanowisko strategy directora.
Walczak raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej. Nowemu dyrektorowi strategii podlega dwóch strategy plannerów. Dział strategii ma wspierać działania new business i business development agencji oraz pomagać w bieżącej pracy dla obecnych klientów Plej.
Wojciech Walczak przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot (zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami i strategiami komunikacji). Z branżą reklamową związany jest od 16 lat.
(IKO, 04.02.2020)