Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Walczak został szefem strategii w Plej

Wojciech Walczak przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji Melting Pot (fot. materiały prasowe)

Agencja reklamowa Plej utworzyła dział strategii, na czele którego stanął Wojciech Walczak, obejmując stanowisko strategy directora.

Walczak raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej. Nowemu dyrektorowi strategii podlega dwóch strategy plannerów. Dział strategii ma wspierać działania new business i business development agencji oraz pomagać w bieżącej pracy dla obecnych klientów Plej.

Wojciech Walczak przez ostatnie osiem lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot (zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami i strategiami komunikacji). Z branżą reklamową związany jest od 16 lat.

(IKO, 04.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.