Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Początek roku w telewizji należał do skoków narciarskich

Udane występy polskich skoczków narciarskich przyciągnęły w styczniu widzów przed telewizory (screen: Sport.tvp.pl)

W zestawieniu programów z największą widownią w styczniu pierwsze miejsce zajął „Teleexpress”. W grupie komercyjnej największą widownię miał serial „M jak miłość”.

W grupie ogólnej wydanie „Teleexpressu” z 26 stycznia oglądało średnio 5,45 mln osób. Kolejne miejsca to: zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshofen (6 stycznia w TVP 1) - 5,14 mln, „M jak miłość” (28 stycznia w TVP 2) - 4,89 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Bischofshofen - studio (6 stycznia w TVP 1) - 4,49 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem (26 stycznia w TVP 1) - 4,48 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Val di Fiemme (12 stycznia w TVP 1) - 4,3 mln, „Wiadomości - wydanie specjalne” (6 stycznia w TVP 1) - 3,99 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Titisee-Neustadt (19 stycznia w TVP 1) - 3,89 mln, „Sanatorium miłości” (19 stycznia w TVP 1) - 3,48 mln, „Fakty” (27 stycznia w TVN) - 3,47 mln.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) największą widownię miał odcinek „M jak miłość” emitowany 28 stycznia w TVP 2 - 1,81 mln, a dalej: „Teleexpress” (26 stycznia w TVP 1), zawody PŚ w skokach narciarskich w Bischofshofen (6 stycznia w TVP 1) - 1,63 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem (26 stycznia w TVP 1) - 1,55 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Bischofshofen - studio (6 stycznia w TVP 1) - 1,38 mln, „Fakty” (26 stycznia w TVN) - 1,34 mln, zawody PŚ w skokach narciarskich w Val di Fiemme (12 stycznia w TVP 1) - 1,25 mln, „Wiadomości - wydanie specjalne” (6 stycznia w TVP 1) - 1,22 mln, „The Voice Kids - przesłuchania w ciemno” (25 stycznia w TVP 2) - 1,15 mln, „Doradca smaku” (2 stycznia w TVN) - 1,06 mln.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(PAZ, 04.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.