Mecz ekstraklasy koszykarzy bezpłatnie transmitowany na Facebooku i YouTube
Niedzielna transmisja byłą wzorowana na wcześniejszych realizacjach dla serwisu Emocje.tv z meczów Energa Basket Ligi(screen: YouTube/Energa Basket Liga)
Koszykarskie derby województwa kujawsko-pomorskiego pomiędzy Anwilem Włocławek a Enea Astorią Bydgoszcz były w niedzielę pokazywane po raz pierwszy w historii Energa Basket Ligi w otwartym dostępie na YouTube i Facebooku.
- Polska Liga Koszykówki ma umowę na pokazywanie meczów w telewizji z Polsatem, ale szukamy nowych ścieżek dotarcia do kibiców - wyjaśnia dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Związku Koszykówki Paweł Łakomski.
Niedzielna transmisja była wzorowana na wcześniejszych realizacjach dla serwisu Emocje.tv z meczów Energa Basket Ligi, które jednak były płatne. - Otwarty dostęp na kanałach YouTube i Facebook to test, czy kibice chcą oglądać w ten sposób polską koszykówkę - mówi Łakomski.
Producentem transmisji była firma Transmisjelive, a sponsorem - spółka Anwil.
(MNI, 03.02.2020)