Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Robert Antolak, Bartek Rutkowski, Bartosz Grędysa, Adam Caban, Mikołaj Stefański i Damian Kitowski awansowali w VMLY&R (fot. materiały prasowe)
Robert Antolak w agencje VMLY&R awansował na stanowisko associate creative directora. Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefański, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli stanowiska creative group head.
Robert Antolak w VMLY&R pracuje od ponad czterech lat. W przeszłości związany był z agencjami DDB Warszawa, McCann i Ars Thanea. Pracował dla takich marek, jak McDonald's, Coca-Cola, Burger King, KFC, Discovery Channel, Samsung, a obecnie opiekuje się markami z Grupy Żywiec i GSK.
Damian Kitowski (tworzy duet kreatywny z Robertem Antolakiem) z VMLY&R związany jest od blisko czterech lat. Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequila i Grandes Kochonos. Na koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek, jak: Samsung, EB, Aviva, PLL LOT, Tyskie i Orange. Obecnie pracuje dla marek z Grupy Żywiec i GSK.
Bartosz Grędysa do VML&R dołączył w 2018 roku i od dwóch lat zajmuje się markami Grupy Danone. Wcześniej pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie należał do zespołu obsługującego Nike. Pracę w reklamie zaczynał w J. Walter Thompson/Parintex w 2005 roku.
Adam Caban z VMLY&R związany jest od października 2018 roku. Wcześniej przez trzy lata pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, obsługując Nike i realizując projekty dla HBO i Canal+. W zespole z Mikołajem Stefańskim odpowiada za komunikację BNP Paribas. Stefański w VMLY&R pracuje od 9 miesięcy. Wcześniej związany był z Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal.
Bartek Rutkowski w VMLY&R pracuje łącznie trzy lata. Wcześniej przez dwa lata w branży streetwear współpracował z markami Prosto, Turbokolor, adidas Originals i Nike. Potem pracował w Ogilvy, VML, Isobar. Od dwóch lat zajmuje się obsługą marki Wyborowa i bierze udział w przetargach prowadzonych przez VMLY&R.
(AMS, 30.01.2020)