Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność finałów Ekstraklasa Games w Polsat Games wzrosła niemal dwukrotnie

W lutym zaczynają się kwalifikacje do marcowego finału rundy wiosennej Ekstraklasa Games (screen: YouTube.com/ EkstraklasaORG)

Transmisje w Polsat Games z finału zimowej rundy e-sportowych rozgrywek w grze FIFA 20 Ekstraklasa Games zgromadziły średnio 140 tys. widzów. To prawie dwa razy więcej, niż przed rokiem. Organizatorzy zwracają uwagę, że to projekt rozwijający się, a większe korzyści finansowe może przynieść za kilka lat.

- Średnia oglądalność jednego dnia transmisji podczas finałów rundy zimowej wyniosła ponad 140 tys., w zestawieniu z 80 tys. w poprzednim sezonie. Celujemy oczywiście w jeszcze wyższe liczby i pamiętajmy przy tym, że w obecnych rozgrywkach mamy jeden dzień transmisji więcej, niż w poprzedniej edycji - mówi Bartosz Pawlik, dyrektor zarządzający Polsat Games. Transmisje z finału 11 i 12 stycznia emitowane także na platformie Twitch i kanale YouTube Polsat Games zgromadziły 51 tysięcy unikalnych użytkowników i miały 208 tysięcy odsłon. Na stronach facebookowych Ekstraklasy i jej partnerów odsłon było 613 tysięcy.

W lutym zaczynają się kwalifikacje do marcowego finału rundy wiosennej Ekstraklasa Games, a w maju odbędzie się finał całych rozgrywek. To druga edycja turnieju. 

- W tej edycji będzie łącznie sześć dni transmisji, w poprzedniej było pięć. Jest to związane ze zmianą formatu rozgrywek. Dzięki realizacji projektu e-sportowego Ekstraklasa otwiera się na na strumień przychodów od marek z branż, które nie sponsorują piłki nożnej w Polsce - informuje Grzegorz Łagowski, e-sports manager w Lagardere Sports, oficjalnej agencji marketingowej Ekstraklasa Games.

Jak podkreśla Bartosz Orzechowski, menedżer ds. komunikacji Ekstraklasy SA, jest to projekt rozwijany stopniowo. - Na chwilę obecną nie jest to działalność, która przynosi duże pieniądze. Te mogą przyjść za kilka lat - przyznaje.

(MNI, 29.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.