Ponad 230 tys. subskrybentów usługi CDA Premium na koniec 2019 roku

Spółka w czwartym kwartale wygenerowała przychody na poziomie 12,3 mln zł (screen: Cda.pl)
Usługa CDA Premium serwisu streamingowego Cda.pl miała na koniec grudnia ubiegłego roku 231,7 tys. subskrybentów. Jak podaje spółka, taki wynik oznacza wzrost o 34,8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku.
Operator serwisu firma CDA SA podał też wstępne dane dotyczące poziomu sprzedaży w czwartym kwartale ubiegłego roku. Spółka od października do grudnia wygenerowała przychody na poziomie 12,3 mln zł. To 32 proc. wzrostu w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Sprzedaż w całym 2019 roku wyniosła ok. 42,9 mln zł, co oznacza wzrost o 53 proc. wobec 2018 roku.
(MNI, 28.01.2020)
