TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrost słuchalności RMF FM, spadki Zetki, Jedynki i Trójki w 2019 roku

Słuchalność RMF FM wzrosła z 25,8 proc. do 27,8 proc. (fot. Burst/Pexels.com)

W 2019 roku spośród rozgłośni ogólnopolskich w porównaniu z 2018 rokiem wzrosła jedynie słuchalność RMF FM.

Jak wynika z badania Radio Track (Kantar), lider słuchalności RMF FM osiągnął w 2019 roku 27,8 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 25,8 proc. w 2018 roku. Słuchalność Radia Zet rok do roku spadła z 12,4 proc. do 12,2 proc., Programu I Polskiego Radia - z 6,8 proc. do 5,7 proc., a Programu III Polskiego Radia - z 5,7 proc. do 5,1 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM, które uzyskało 3,5 proc. udziału wobec 3,9 proc. rok wcześniej. Słuchalność zwiększyło Tok FM - z 2 proc. do 2,1 proc. i Antyradio - z 1,9 proc. do 2,1 proc.

Spośród sieci radiowych udział zwiększyły: Radio Eska - z 7,5 proc. do 7,8 proc., RMF Maxxx - 3,5 proc. do 3,9 proc., Radio Wawa - z 1,6 proc. do 1,8 proc., Meloradio - z 0,9 proc. do 1,1 proc. i Rock Radio - z 0,4 proc. do 0,5 proc.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 28.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.