Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrost słuchalności RMF FM, spadki Zetki, Jedynki i Trójki w 2019 roku

Słuchalność RMF FM wzrosła z 25,8 proc. do 27,8 proc. (fot. Burst/Pexels.com)

W 2019 roku spośród rozgłośni ogólnopolskich w porównaniu z 2018 rokiem wzrosła jedynie słuchalność RMF FM.

Jak wynika z badania Radio Track (Kantar), lider słuchalności RMF FM osiągnął w 2019 roku 27,8 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 25,8 proc. w 2018 roku. Słuchalność Radia Zet rok do roku spadła z 12,4 proc. do 12,2 proc., Programu I Polskiego Radia - z 6,8 proc. do 5,7 proc., a Programu III Polskiego Radia - z 5,7 proc. do 5,1 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM, które uzyskało 3,5 proc. udziału wobec 3,9 proc. rok wcześniej. Słuchalność zwiększyło Tok FM - z 2 proc. do 2,1 proc. i Antyradio - z 1,9 proc. do 2,1 proc.

Spośród sieci radiowych udział zwiększyły: Radio Eska - z 7,5 proc. do 7,8 proc., RMF Maxxx - 3,5 proc. do 3,9 proc., Radio Wawa - z 1,6 proc. do 1,8 proc., Meloradio - z 0,9 proc. do 1,1 proc. i Rock Radio - z 0,4 proc. do 0,5 proc.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 28.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.