Milka wspiera młodych skoczków w kampanii z Adamem Małyszem
Adam Małysz będzie wspierał Milkę w określaniu bieżących potrzeb młodych skoczków narciarskich (screen: Youtube/Skijumping)
Dyrektor ds. skoków narciarskich Polskiego Związku Narciarskiego, były skoczek Adam Małysz współpracuje z marką Milka. Został opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”.
Celem akcji Milki jest wsparcie młodych skoczków narciarskich np. przez zakup sprzętu czy organizację szkoleń dla ich trenerów. Adam Małysz będzie wspierał Milkę w określaniu bieżących potrzeb zawodników.
Program jest elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoruje Kadrę A. Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
(MNI, 28.01.2020)