Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Milka wspiera młodych skoczków w kampanii z Adamem Małyszem

Adam Małysz będzie wspierał Milkę w określaniu bieżących potrzeb młodych skoczków narciarskich (screen: Youtube/Skijumping)

Dyrektor ds. skoków narciarskich Polskiego Związku Narciarskiego, były skoczek Adam Małysz współpracuje z marką Milka. Został opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”.

Celem akcji Milki jest wsparcie młodych skoczków narciarskich np. przez zakup sprzętu czy organizację szkoleń dla ich trenerów. Adam Małysz będzie wspierał Milkę w określaniu bieżących potrzeb zawodników.

Program jest elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoruje Kadrę A. Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 28.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.