Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mikołaj Cieślak zachęca Roberta Górskiego do kąpieli w przerębli

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa (screen: YouTube.com/Leo Burnett Warsaw)

Mikołaj Cieślak i Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpili w kampanii operatora komórkowego Orange.

W spocie Cieślak przekonuje Górskiego do zażycia kąpieli w wyrąbanej na zamarzniętym jeziorze przerębli, dowodząc, że w życiu warto spróbować wszystkiego, zwłaszcza jeśli pierwszy raz można to zrobić mniejszym kosztem. Kampania Orange na kartę prowadzona jest w telewizji i internecie oraz wspierana przez działania w mediach społecznościowych i radiu.

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Graffiti Films. Postprodukcję przygotowało studio Coloroffon Film. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark, a za reżyserię Michał Gazda.

Galeria: Najpopularniejsze seriale HBO Go

(PAZ, 27.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.