Mikołaj Cieślak zachęca Roberta Górskiego do kąpieli w przerębli
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa (screen: YouTube.com/Leo Burnett Warsaw)
Mikołaj Cieślak i Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpili w kampanii operatora komórkowego Orange.
W spocie Cieślak przekonuje Górskiego do zażycia kąpieli w wyrąbanej na zamarzniętym jeziorze przerębli, dowodząc, że w życiu warto spróbować wszystkiego, zwłaszcza jeśli pierwszy raz można to zrobić mniejszym kosztem. Kampania Orange na kartę prowadzona jest w telewizji i internecie oraz wspierana przez działania w mediach społecznościowych i radiu.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Graffiti Films. Postprodukcję przygotowało studio Coloroffon Film. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark, a za reżyserię Michał Gazda.
(PAZ, 27.01.2020)