Więcej osób słucha radia w samochodzie niż w domu
W zeszłym roku każdego dnia radia słuchało 21,8 mln osób w wieku 15-75 lat (fot. Pexels.com)
W 2019 roku minimalnie zmniejszył się zasięg dzienny radia. Więcej osób słuchało radia w samochodzie niż w domu.
Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, zasięg dzienny radia, choć nieznacznie, spadł z 72,4 proc. w 2018 roku do 72,2 proc. w 2019. Był jednak wyższy niż w 2016 roku (72 proc.) i 2017 (71,5 proc.). W zeszłym roku każdego dnia radia słuchało 21,8 mln osób w wieku 15-75 lat. Średni czas słuchania rok do roku spadł nieznacznie - o trzy minuty, do 4 godzin i 29 minut.
W 2019 roku przynajmniej raz dziennie radio włączało w samochodzie 12,5 mln osób (wzrost o 968 tys.), w domu - 11,3 mln (spadek o 975 tys.), a w pracy - 4,6 mln (wzrost o 415 tys.).
(KOZ, 24.01.2020)