Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix ma 8,76 mln nowych subskrybentów

Netflix jest dostępny w 190 krajach, ma teraz 167 mln płatnych subskrypcji (fot. Thibault Penin/Unsplash.com)

Netflix oznajmił, że w czwartym kwartale ub.r. liczba jego subskrybentów na całym świecie wzrosła o 8,76 mln. To więcej, niż spodziewali się analitycy.

Zdaniem przedstawicieli Netfliksa do takiego wzrostu przyczyniły się mocne filmowe premiery - takie jak serial brytyjski "The Crown" i filmy nominowane do Oscara - "Irlandczyk" i "Historia małżeńska". Wcześniej prognozowano, że liczba subskrybentów wzrośnie o 7,6 mln. W trzecim kwartale 2019 roku wzrost wyniósł 6,26 mln, w drugim 2,7 mln, a w pierwszym 7,86 mln.

Netflix jest dostępny w 190 krajach, ma teraz 167 mln płatnych subskrypcji. Na największym rynku - w USA - pakiet platformy kosztuje 13 dol. miesięcznie.

W pierwszym kwartale 2020 roku Netflix spodziewa się kolejnych 7 mln subskrybentów, chociaż konkurencja w gronie platform streamingowych rośnie. Usługa Disney+ uruchomiona 12 listopada w USA i Kanadzie (13 dol. miesięcznie za pakiet z ESPN+ i Hulu - od 24 marca będzie dostępna w Europie Zach.) na początku osiągnęła 10 mln rejestracji. Apple TV+ uruchomione w cenie 5 dol. miesięcznie, bezpłatne przy zakupie niektórych urządzeń Apple, nie przedstawiło danych dotyczących przyrostu abonentów. NBCUniversal w kwietniu otwiera Peacock (cena nieujawniona), a na maj WarnerMedia zapowiedziało uruchomienie platformy HBO Max (za 15 dol. miesięcznie).

Galeria: Najpopularniejsze produkcje Netfliksa w 2019 roku

(MAC, 23.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.