Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Racewicz współprowadzącą "Cztery pory roku" w Jedynce

Joanna Racewicz od października 2018 roku współpracuje z Polsat News (fot. Wojciech Artyniew/Press)

Dziennikarka Polsat News Joanna Racewicz będzie współprowadzić "Cztery pory roku" w Programie I Polskiego Radia - dowiedział się "Presserwis".

Joanna Racewicz ma zadebiutować w czwartek w parze z Romanem Czejarkiem. Z naszych informacji wynika, że dziennikarka jest w grafiku prowadzących. Racewicz w "Czterech porach roku" miał pojawić się już kilka tygodni temu, ale ciągle debiut przekładała.

"Cztery pory roku" od listopada 2019 roku prowadzone są w duetach. W ostatnim czasie do grona gospodarzy audycji dołączyli Marzena Kawa z TVP 2, Grzegorz Frątczak z Polskiego Radia 24 i Jedynki oraz Piotr Kędziorek z Radiowego Centrum Kultury Ludowej.

Joanna Racewicz od października 2018 roku związana jest z Polsat News. Obecnie prowadzi w kanale autorski program "Najwyższe piętro". W latach 1999-2018 Racewicz związana była z Telewizją Polską, z przerwą w latach 2007-2010 na pracę w TVN.

Galeria: Telewizyjne hity 2019 roku

(KOZ, 23.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.