Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play kontynuuje współpracę z agencją MediaCom

W przetargu Play wzięło udział łącznie 5 agencji (screen YouTube/Play)

Operator sieci komórkowej Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Firma przedłużyła współpracę z agencją mediową MediaCom.

W przetargu wzięło udział łącznie 5 agencji. Ostatecznie wygrała go agencja MediaCom. Jak podkreśla sam Play w komunikacie, MediaCom wykazał się najlepszą polityką kosztową, ale także kompetencjami "w zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki".

Przetarg prowadzony był przy wsparciu dwóch doradców - Media Strategy i Double Check.

Galeria: Zdjęcia roku

(SK, 22.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.