Lidl Polska ma ponad milion fanów na Facebooku
Profil Lidl Polska na Facebooku angażuje i szybko odpowiada na pytania klientów (screen Facebook/@lidlpolska)
Lidl Polska ma 1,16 mln fanów na Facebooku – najwięcej spośród marketów i sklepów sieciowych, których profile prowadzone w mediach społecznościowych monitoruje firma Sotrender.
W grudniu 2019 roku liczba fanów Lidl Polska wzrosła o 0,5 proc. (względem listopada 2019 roku). Drugi w kategorii marketów i sklepów jest fanpage Pepco – 803 tys. fanów (wzrost o 2 proc.), a trzeci Tesco Polska – 643 tys. fanów (spadek o 0,1 proc.). W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się także: Rossmann Polska (596 tys. fanów), Hebe (514 tys.), Media Expert (478 tys.), MediaMarkt Polska (456 tys.), Home&You (426 tys.), Kaufland Polska (407 tys.), Biedronka (396 tys.).
Tuż za pierwszą dziesiątką, na 11. miejscu znalazł się RTV Euro AGD, który zanotował wzrost fanów o 4 proc., do 362 tys. osób. Profil ten był najbardziej angażujący w kategorii marketów i sklepów sieciowych. Drugim najbardziej angażującym profilem był Lidl Polska. Profil RTV Euro AGD miał w grudniu najwięcej aktywnych użytkowników. Jednak pod względem obsługi klienta, czyli czasu reakcji na zapytania klientów, najlepiej radzi sobie Lidl Polska.
(IKO, 20.01.2020)