Wydawca "New York Timesa" z 800 mln dol. rocznego przychodu
"New York Times" przynosi zyski nie tylko w formie cyfrowej (fot. David Smooke/Unsplash.com)
Pięć lat temu The New York Times Company, wydawca dziennika "New York Times", postawił sobie za cel osiągnięcie do 2021 roku rocznego przychodu w wysokości 800 mln dol. Szef wydawnictwa Mark Thompson ogłosił, że cel został osiągnięty na rok przed terminem.
Na początku ub.r. wydawnictwo pochwaliło się liczbą 1 mln subskrybentów, a od tamtego czasu ich liczba stale rośnie. Wprowadzono platformy NYT Cooking oraz NYT Crossword. Pierwsza przyniosła 300 tys., a druga 600 tys. użytkowników. W maju został wprowadzony produkt dla rodziców - Parential, który dodał 900 tys.
W trzecim kwartale 2019 roku NYT zyskał 273 tys. nowych subskrybentów online, przy czym 209 tys. to płatne subskrypcje głównego produktu informacyjnego New York Times. 6 lutego koncern poda oficjalne wyniki osiągnięte w ostatnim kwartale.
(MAC, 17.01.2020)