Telewizja to główne narzędzie rozwijania pasji dla 95 proc. badanych w Polsce
Badanie przeprowadzono na grupie 13 tys. osób z 13 krajów (fot. Annie Spratt/Unsplash)
Z badania zrealizowanego przez Tapestry Research na zlecenie Discovery Inc. wynika, że telewizja jest głównym narzędziem rozwijania pasji dla osób ankietowanych w 13 krajach, także w Polsce.
95 proc. ankietowanych w Polsce wskazało telewizję, YouTube jest głównym narzędziem rozwijania pasji dla 85 proc. badanych, a dla 70 proc. źródłem są inni ludzie. Wśród pozostałych narzędzi wymieniane były m.in. social media (69 proc.), gazety i magazyny (68 proc.), Netflix (48 proc.), wydarzenia (36 proc.). W ogólnych wynikach ze wszystkich badanych krajów także na czele jest telewizja (93 proc.), dalej social media (67 proc.) i inne osoby (66 proc.).
Badanie przeprowadzono na grupie 13 tys. osób z 13 krajów. Ankietowani odpowiadali na pytania o narzędzia rozwijania pasji obejmujących 38 pozycji, takich jak: sport, kulinaria, przyroda, wiedza, dom, dążenie do poznania prawdy, podróże, śluby i związki.
(MNI, 15.01.2020)