Rusza kampania Grupy Żywiec „Wielka Zwrotka Ż”
„Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec, realizowanych pod hasłem „Daj butelce drugie Życie” (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec w kampanii „Wielka Zwrotka Ż” zachęca klientów do oddawania butelek zwrotnych po piwie.
Na sklepowe półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”. W ramach akcji w placówkach handlowych biorących udział w akcji można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca, także bez paragonu. W akcji bierze udział ponad 6,5 tys. sklepów.
„Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec, realizowanych pod hasłem „Daj butelce drugie Życie”. Klienci mogą zwracać butelki zwrotne nie tylko Żywca, ale także marek: Warka, Warka Radler, Tatra, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie Żatecky Pils oraz EB bez paragonu w wybranych punktach sprzedaży.
Za kreację oraz komunikację ATL kampanii „Wielka Zwrotka Ż” odpowiada 2012 Agency, współpracująca z agencją Live. Za digital i media społecznościowe - agencja VMLY&R. Kampanię dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Za produkcję kampanii odpowiada Sputnik Studio.
(AMS, 15.01.2020)