Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania Grupy Żywiec „Wielka Zwrotka Ż”

„Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec, realizowanych pod hasłem „Daj butelce drugie Życie” (fot. materiały prasowe)

Grupa Żywiec w kampanii „Wielka Zwrotka Ż” zachęca klientów do oddawania butelek zwrotnych po piwie.

Na sklepowe półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”. W ramach akcji w placówkach handlowych biorących udział w akcji można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca, także bez paragonu. W akcji bierze udział ponad 6,5 tys. sklepów.

„Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec, realizowanych pod hasłem „Daj butelce drugie Życie”. Klienci mogą zwracać butelki zwrotne nie tylko Żywca, ale także marek: Warka, Warka Radler, Tatra, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie Żatecky Pils oraz EB bez paragonu w wybranych punktach sprzedaży.

Za kreację oraz komunikację ATL kampanii „Wielka Zwrotka Ż” odpowiada 2012 Agency, współpracująca z agencją Live. Za digital i media społecznościowe - agencja VMLY&R. Kampanię dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Za produkcję kampanii odpowiada Sputnik Studio.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 15.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.