Ferrero sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
W sobotę w Warszawie odbyła się coroczna gala PKOl (fot. MAC)
Ferrero Polska Commercial będzie sponsorować Polski Komitet Olimpijski. Okresu współpracy nie ujawniono.
Ferrero, włoskie przedsiębiorstwo o światowym zasięgu produkujące słodycze, przekąski i napoje, wcześniej podjęło współpracę z czterema krajowymi komitetami olimpijskimi: bośniacko-hercegowińskim, chorwackim, niemieckim i włoskim. Współpraca dotyczy głównie wspierania młodych sportowców oraz edukacji olimpijskiej. Logo firmy będzie obecne we wszystkich materiałach promocyjnych i wydawnictwach związanych z działalnością PKOl.
Okresu, na jaki zawarto umowę nie ujawniono, ale będą to przynajmniej dwa lata. Współpraca obejmie III Zimowe Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie Lozanna 2020 oraz Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy w latach 2020-2021.
W sobotę w Warszawie odbyła się coroczna gala PKOl, już z udziałem produktów sponsora.
(MAC, 13.01.2020)