Zjazd Rynku Reklamy 2020 w marcu w Zakopanem, trwają zapisy
Tegoroczna edycja Zjazdu Rynku Reklamy odbędzie się w dniach 5-8 marca w Zakopanem (fot. materiały prasowe)
Na początku marca Zakopane ponownie zmieni się w centrum integracji polskiej branży reklamowej - trwają zapisy na Zjazd Rynku Reklamy 2020.
Kolejna edycja Zjazdu Rynku Reklamy odbędzie się w dniach 5-8 marca w Zakopanem. Zainteresowanie kupnem akredytacji na edycję 2020 wskazuje, że będzie to kolejny rok z rzędu, w którym impreza pobije rekord frekwencji. Organizatorzy spodziewają się ok. 800 gości - pracowników agencji mediowych i reklamowych, reklamodawców bezpośrednich, przedstawicieli wszystkich najważniejszych spółek mediowych i organizacji branżowych aktywnych na polskim rynku usług marketingowych.
- Jesteśmy organizatorem Zjazdu Rynku Reklamy już czwarty raz. Każdego roku dokładamy wszelkich starań, aby to wydarzenie rozwijało się na każdej możliwej płaszczyźnie - podkreśla Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Zjazdu Rynku Reklamy. I dodaje: - Śmiało możemy powiedzieć, że edycja 2020 to kolejny krok do przodu. Szykujemy dla naszych sponsorów i gości szereg nowych możliwości promocyjnych i atrakcji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że grono naszych sponsorów, partnerów, uczestników i sympatyków stale się powiększa. To, że z roku na rok pojawiają się nowi chętni i nowe firmy, które chcą aktywnie uczestniczyć w Zjeździe Rynku Reklamy, jest dowodem, że idziemy w dobrym kierunku. Podobnie będzie też w tej edycji - zapewnia Marek Szafarz.
Organizatorzy spodziewają się ok. 800 gości (fot. materiały prasowe)
Organizatorzy, sponsorzy i partnerzy przewidzieli m.in. wiele zimowych aktywności odbywających się równolegle do zawodów narciarskich. Do dyspozycji uczestników będzie hotel Nosalowy Dwór Resort & Spa. Dzięki wsparciu firm Eventroom oraz Led Live imprezy wieczorne będą odbywały się w należącej do obiektu sali widowiskowej „Gerlach”. W piątkowy wieczór 6 marca odbędzie się specjalny koncert „Siła Muzyki Radia Zet”, na którym wystąpią polskie gwiazdy z czołówki list przebojów. Imprezę poprowadzi Damian Michałowski.
Nieodłącznym elementem Zjazdu Rynku Reklamy jest Zjazd Kreatywny (fot. materiały prasowe)
Nieodłącznym elementem Zjazdu Rynku Reklamy jest Zjazd Kreatywny. W 2020 roku nowością będzie konkurs na motyw przewodni Zjazdu Kreatywnego, który zostanie przeprowadzony pod patronatem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Udział w konkursie będzie mógł wziąć każdy, kto posiada akredytację. Szczegółu konkursu wkrótce zostaną ogłoszone.
Edycja 2020 to kolejny krok do przodu - zapewniają organizatorzy (fot. materiały prasowe)
Sponsorzy strategiczni: Polsat Media, Multikino Media, AMS
Sponsorzy wspierający: Wirtualna Polska, BBC STUDIOS
Partnerzy branżowi: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, polski oddział IAA
Partner medialny: magazyn „Press”
Pozostali partnerzy: Gazeta Wyborcza; Wyborcza.pl; Gazeta.pl; Sport.pl Tandem Media; sieć kin Helios; BBC Brit; BBC Earth; Cbeebies; BBC First; Ad Prime; Move TV; Clarins Beauty Spa; Screen Network; Adventure Sports; POC; Rossigno; Zdrovit; Radio Zet; Grupa ZPR Media; Murator; Super Express; Żołądkowa Kolonialna, Amundsen oraz Jim Beam.
Harmonogram wydarzenia oraz formularz rejestracyjny są dostępne pod adresem www.zjazdrynkureklamy.pl.
(10.01.2020)