Duże spadki sprzedaży dzienników regionalnych w listopadzie
W listopadzie najmniejszy spadek odnotował „Sport”
Wszystkie dzienniki regionalne zanotowały w listopadzie spadki sprzedaży. Aż 24 z 25 tytułów miało spadki dwucyfrowe. Największe straty odnotowały „Kurier Lubelski” i „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa) - ponad 30 proc.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” wyniosła 25 252 egz. i była niższa o 10,16 proc. w porównaniu z listopadem 2018 roku. W pierwszej piątce zestawienia znalazły się też: „Dziennik Zachodni” - 19 126 egz. (spadek o 26,1 proc.), „Głos Wielkopolski” - 18 251 egz. (spadek o 15,17 proc.), „Express Ilustrowany” - 13 509 egz. (spadek o 23,65 proc.) i „Dziennik Bałtycki” - 12 606 egz. (spadek o 20,11 proc.). Wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.
W listopadzie najmniejszy spadek odnotował „Sport” (Whizz) - o 5,26 proc. do 4182 egz.
(PAZ, 09.01.2020)