Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studio December przygotowało strategię marki Żołądkowa Kolonialna

Nowa marka Żołądkowa Kolonialna powstała w dwóch wariantach smakowych (fot. materiały prasowe)

Studio strategiczno-kreatywne December stworzyło koncept nowej marki Stock Polska - wódki Żołądkowa Kolonialna.

December odpowiada za strategię, nazwę, etykietę i kształt butelki Żołądkowej Kolonialnej w dwóch wariantach smakowych (Cayemites Bay dla wersji z nutą brandy i Port-au-Prince z nutą whiskey).

Galeria: Polskie seriale 2019 roku

(IKO, 09.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.