Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Burza po zawieszeniu Przemysława Babiarza  |  Telewizja Republika ze wzrostem  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  OpenAI testuje wyszukiwarkę, wydawcy się obawiają  |  Oglądalność "Debaty powyborczej" w Polsat News  |  Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films wyprodukuje spot promujący piłkarski mundial w Katarze

Spot będzie miał premierę 25 lutego (screen: YouTube.com/FIFATV)

Londyński oddział domu produkcyjnego Papaya Films wyprodukuje spot promujący Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022.

Papaya Films London jest koproducentem filmu reklamowego w reżyserii Deana Moore'a, który będzie stanowił część kampanii informacyjnej piłkarskich mistrzostw świata w Katarze. Światowa premiera filmu odbędzie się 25 lutego.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 08.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.