Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Empik wybrał agencję Walk PR do obsługi public relations

Monika Brodka promowała usługę Empik Premium (fot. materiały prasowe)

Empik wybrał agencję Walk PR do kompleksowej obsługi public relations i realizacji wybranych projektów specjalnych.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik, PR produktowy i korporacyjny, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku. Do jej zadań należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl. 

Za ubiegłoroczną kampanię informującą o uruchomieniu usługi subskrypcyjnej Empik Premium odpowiadała agencja Scholz & Friends Warszawa, a za kampanię digitalową – Performance Media. Działania PR prowadziła agencja OneMulti. Twarzą tej kampanii reklamowej była piosenkarka Monika Brodka.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 08.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.