Empik wybrał agencję Walk PR do obsługi public relations
Monika Brodka promowała usługę Empik Premium (fot. materiały prasowe)
Empik wybrał agencję Walk PR do kompleksowej obsługi public relations i realizacji wybranych projektów specjalnych.
Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik, PR produktowy i korporacyjny, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku. Do jej zadań należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl.
Za ubiegłoroczną kampanię informującą o uruchomieniu usługi subskrypcyjnej Empik Premium odpowiadała agencja Scholz & Friends Warszawa, a za kampanię digitalową – Performance Media. Działania PR prowadziła agencja OneMulti. Twarzą tej kampanii reklamowej była piosenkarka Monika Brodka.
(AMS, 08.01.2020)