Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" TVN z największą widownią w 2019 roku

W 2019 roku "Fakty" w TVN oglądało średnio 2,67 mln widzów (fot. materiały prasowe)

W 2019 roku "Fakty" TVN miały najwyższą oglądalność wśród programów informacyjnych. Wszystkie główne programy informacyjne poza "Panoramą" odnotowały wzrost liczby widzów w stosunku do 2018 roku.

W ubiegłym roku "Fakty" w TVN oglądało średnio 2,67 mln widzów – prawie o 40 tys. więcej niż w 2018 roku. Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości", które w TVP 1 śledziło średnio 2,11 mln osób (o 87 tys. więcej), a dalej: "Teleexpress" w TVP 1 – 1,96 mln widzów (o 19 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie – 1,91 mln widzów (o 4,6 tys. więcej) i "Panorama" w TVP 2 – 1,08 mln widzów (o prawie 12 tys. mniej).

Przy równoległej emisji w TVN Biznes i Świat "Fakty" oglądało w 2019 roku średnio łącznie 2,92 mln widzów - o 104 tys. więcej niż w 2018 roku, "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info – 2,66 mln widzów (o 178 tys. więcej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info – 2,49 mln (o 73 tys. więcej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News – 2,08 mln (o 12 tys. więcej), a "Panoramę" w TVP 2 i TVP Info – 1,47 mln (o 23,5 tys. więcej).

Najpopularniejszym kanałem informacyjnym w 2019 roku był TVN 24, który zdobył 4,47 proc. udziału w rynku wobec 4,14 proc. rok wcześniej. TVP Info uzyskała 3,64 proc. (wzrost z 3,43 proc.), Polsat News – 1,13 proc. (wzrost z 1,12 proc.), TVN 24 BiS – 0,39 proc. (wzrost z 0,37 proc.), Superstacja – 0,12 proc. (spadek z 0,15 proc.), Polsat News 2 – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.), a TV Republika – 0,03 proc. (spadek z 0,04 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(JSX, 08.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.