Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Direct Mail” - sekcja specjalna w magazynie „Press”

Najnowszy numer „Press” z sekcją specjalną „Direct Mail” jest w sprzedaży od 2 stycznia

Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź m.in. na to pytanie można znaleźć w najnowszym wydaniu magazynu „Press” w 30-stronicowej sekcji o skutecznym wykorzystaniu direct mail.

Jak wynika z badań, ponad połowa osób otrzymujących gazetki reklamowe, ulotki czy katalogi decyduje się skorzystać z przedstawionych w ten sposób ofert.

W najnowszym "Press" eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać direct mail, żeby zbudować więź z odbiorcą. Praktycy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w branży. Pokazujemy rozwiązania najlepszych i pytamy o kampanie, które nie zadziałały. Prezentujemy firmy działające w tym segmencie marketingu bezpośredniego.

Zapraszamy do lektury.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(CP, 03.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.