„Direct Mail” - sekcja specjalna w magazynie „Press”
Najnowszy numer „Press” z sekcją specjalną „Direct Mail” jest w sprzedaży od 2 stycznia
Dlaczego materiały reklamowe dostarczane do skrzynek pocztowych są wciąż jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów? Odpowiedź m.in. na to pytanie można znaleźć w najnowszym wydaniu magazynu „Press” w 30-stronicowej sekcji o skutecznym wykorzystaniu direct mail.
Jak wynika z badań, ponad połowa osób otrzymujących gazetki reklamowe, ulotki czy katalogi decyduje się skorzystać z przedstawionych w ten sposób ofert.
W najnowszym "Press" eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać direct mail, żeby zbudować więź z odbiorcą. Praktycy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w branży. Pokazujemy rozwiązania najlepszych i pytamy o kampanie, które nie zadziałały. Prezentujemy firmy działające w tym segmencie marketingu bezpośredniego.
Zapraszamy do lektury.
(CP, 03.01.2020)