Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Madajczak będzie dyrektorem kreatywnym portalu Gazeta.pl

Rafał Madajczak w 2011 roku założył blog satyryczny ASZdziennik.pl (screen: YouTube.com/Onet Rano)

Do zespołu portalu Gazeta.pl dołączy Rafał Madajczak, twórca serwisu ASZdziennik.pl, dotychczas dyrektor kreatywny w Grupie naTemat. W Agorze obejmie nowo utworzone stanowisko - dyrektora kreatywnego Gazeta.pl.

Dyrektor kreatywny marki Gazeta.pl to stanowisko w segmencie Internet Agory. Zajmująca je osoba będzie łącznikiem między redakcją a działami marketingu i sprzedaży. Rafał Madajczak obejmie je najpóźniej 1 kwietnia.

- Nie da się dziś robić wielkiego marketingu w oderwaniu od contentu - mówi Michał Rutkowski, dyrektor marketingu Gazeta.pl. - Rafał Madajczak jest jedną z najbardziej kreatywnych postaci w świecie polskich mediów - dodaje Rutkowski.

Rafał Madajczak będzie odpowiadał za tworzenie i nadzorowanie całokształtu działań mających na celu realizację strategii komunikacji portalu i budowanie wizerunku jego marki. Będzie uczestniczył m.in. w przygotowywaniu koncepcji i w realizacji projektów komercyjnych i contentmarketingowych.

Rafał Madajczak jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który od 2014 roku należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360). Jego znak rozpoznawczy to żartobliwe wpisy o fikcyjnych wydarzeniach, które nawiązują do bieżących spraw politycznych, gospodarczych i sportowych. Madajczak był redaktorem naczelnym ASZdziennik.pl, a w listopadzie 2018 roku objął funkcję dyrektora kreatywnego oferty naTemat360.

W przeszłości pracował jako dziennikarz "Rzeczpospolitej" i "Przekroju". Ponadto współtworzył serwis satyryczny o polityce Pardon.pl i był scenarzystą "Rozmów w tłoku" - części programu "Szymon Majewski Show" w TVN.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 03.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.