Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volkswagen żegna garbusa kampanią "The Last Mile"

Animowany spot w styczniu ma być emitowany w stacjach telewizyjnych NBC, CNN i ABC (screen: YouTube.com/REC Anything)

Volkswagen żegna się ze swoim kultowym modelem - popularnym garbusem. Robi to kampanią "The Last Mile" rozpoczętą filmem zaprezentowanym podczas pożegnania roku na nowojorskim Times Square. 

„To nie tylko pożegnanie z Volkswagenem, ale także pożegnanie najpopularniejszego i najbardziej znanego na świecie samochodu” - przekonuje firma w komunikacie prasowym. Centralnym punktem akcji jest 90-sekundowy animowany spot nakręcony do piosenki Beatlesów „Let it be” śpiewanej przez chór dziecięcy Pro Musica Youth Chorus. Film w styczniu ma być emitowany w stacjach telewizyjnych NBC, CNN i ABC. W mediach społecznościowych Volkswagen będzie używał hashtagu #TheLastMile, prosząc konsumentów o wyróżnienie na Instagramie ulubionych momentów z modelem Beetle.

W filmie, wyprodukowanym przez Nexus Studios i wyreżyserowanym przez Fx Goby, pojawili się: aktor Kevin Bacon (jeździł garbusem w filmie "Footloose" z 1984 roku), artysta Andy Warhol (w 1985 roku stworzył serię reklam składających hołd garbusowi) oraz prowadzący programy radiowe i telewizyjne Andy Cohen (często publikuje posty z kultowym samochodem).

Kampanię opracowała agencja kreatywna Johannes Leonardo.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 03.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.