”Ojciec Mateusz” stracił widzów
TVP 1 podczas emisji "Ojca Mateusza" miał średnio 18,93 proc. udziału w rynku (fot. TVP)
22. sezon serialu "Ojciec Mateusz" oglądało w TVP 1 średnio 2,82 mln widzów - o 182,6 tys. mniej niż 20. przed rokiem.
Telewizyjna Jedynka pokazywała nowe odcinki "Ojca Mateusza" w czwartki o 20.35, od 12 września do 26 grudnia. TVP 1, emitując serial, miał średnio 18,93 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji. W tym czasie udział TVN wynosił 11,85 proc., Polsatu - 8,98 proc., a TVP 2 - 5,25 proc. W grupie komercyjnej udział Jedynki był niższy (12,09 proc.) i stacja przegrywała z TVN (13,53 proc.).
TVP 1 z reklam wokół 22. sezonu "Ojca Mateusza" - według danych cennikowych - zebrała 15,1 mln zł. 20. sezon serialu jesienią 2018 roku przyciągnął do Jedynki średnio 3,01 mln widzów. Dane Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 30.12.2019)